tirsdag den 4. november 2008

Video og fotos

Har hentet Jens i dag efter hans 8 dages tur til Newcastle..det er dejligt at få ham hjem igen. Vi spiste en god frokost sammen og fik gået en god tur m hundene på stranden - det er jo lækkert at den bare ligger godt 10 min kørsel herfra - de får strukket godt ud som de ikke gør hjemme på marken. vi har fået ordnet en masse husligt efter vi kom hjem - skøøøønt, nu skal det så bare holdes. Jens var hyggemester og tændte en masse fyrfadslys .. og så er han faldet i søvn.. :-) Men det har vist oz været et par hårde dage. Kom "lige" til at melde både Dooley og Bellis til kursus 3 x i agility - startende på lørdag ! Så måtte meddele Miriam at jeg altså kom til at pjække fra holdet igen... gosh hun er bare tålmodig som medtræner. :-) Nu skal vi så bare ha bygget lidt spring, så vi kan komme i gang m træningen her på Rosenly. Fredag skal hundetosserne ud at spise og i biffen ... James Bond here we come..gad vide om den film også kan nå at blive til en komedie ??!?!? Tror du Carina *haha* ? Lørdag som sagt agility træning med Johanna .. ih hvor jeg glæder mig... søndag træner uddannelse i Slagelse; afslutning og spor.. skal klappe af mine dygtige medkursister, hvor de fleste bliver færdige på søndag ! Både Sandie, Charlotte og jeg mangler hvert et modul før vi er helt færdige med DcH Træneruddannelsen.

Billederne er fra i søndags - tak Carina




Ingen kommentarer: