fredag den 7. marts 2008

Glemte lige

at få takket alle for de dejlige gaver i sidste uge; bøger, lys, blomster, sudokuhæfte, chokolade, kurv, krus, legetov til hundene, dvd m dogdancing, tur i biffen/ud at spise, tøj..... I er bare for go'e v mig :-)

Jens var i overdådigt humør og har givet mig / os en koncert tur til september! JUBIII! Vi skal ind og se R.E.M i parken...og nøj jeg glæder mig ! :-) Fik oz en bog om Blekingegadebanden..samt lidt tøj, så super høst !

Jens og jeg har 10 års "jubilæum" lørdag; det fejrer vi med en tur ud og spise lækkert på Vilcon Bryghus i Slagelse - det har været en oplevelse den gang vi har været der før.

Søndag kommer til at gå m DcH Jyderup kredskonkurrence, hvor Jens stiller op m Freja og jeg skal være beregner. Søndag eftermiddag får vi besøg af min søster, som ellers bor i Kolding, men i denne weekend afholdre kursus i Dianalund. Det bliver helt vildt hyggeligt at få besøg :-)

Og så hepper vi på Emmy med Biscuit, som lørdag stiller op for Danmark til den internationale dogdancing klasse på Crufts. Go EMMY og Biscuit.... Og vi hepper oz på Johanna, som deltager i agility med flere hunde - go Emmy og Johanna ! !!

(og Helle nu kan man vist skrive kommentarer....)

Ingen kommentarer: