onsdag den 29. oktober 2008

God morgen



Sådan her ser det ud ved vores havelåge pt. - chaufføren har åbenbart fået det dårligt og er kørt i grøften. Havde godt hørt en smule mærkelige lyde tidligere i morges, men tænkte så ikke mere over det og faldt i søvn igen.

De har så hentet endnu en vogn til at hjælpe m at få den op af grøften; en foran og en inde i vores indkørsel, så den er jeg spændt på hvordan ser ud, når de er færdige. Chaufføren ser dog ud til at ha det okay ud...tror at det var ham som jeg så.Så fik de ham op - selvom det på et tidspunkt så ud til at de mere ville vælte ham end at hive ham op på vejen, men de hev altså fra to forskellige steder - bla. en muggy (??) lige v havelågen.

Dooley sidde i "sin" stol (hun har adopteret den fter andy) og holder øje med redningskorpset - om de gør deres arbejde ok. :-)

Har sovet over mig i dag - så valgte at ringe ind og tage en flexdag, da det ellers vil blive for stressende at skulle prøve at nå derind til de møder jeg faktisk havde i dag. Forsøgte at få chefen til at køre det andet møde igennem uden mig men deter jeg ikke sikker på lykkedes ..øv. så det endte med at jeg sagde, at det vist ikke gjorde noget at jeg holdt lidt lav profil - og fortalte om oplevelsen i mandags. Hmm.. ved så ikke om det var klogt eller...

Ingen kommentarer: