mandag den 8. september 2008

nu mere end bare månedens opdatering

Weekenden startede m udsalg hos www.kenjan.dk - for lækker butik hvis man er til kvalitets læder til hunde ting. En hyggelig eftermiddag i selskab med pha, hybrid og miriam - tak tøser - og tænk vi fik at vide at det havde været under holdende og vi endelig måtte komme igen ;-) fik nogle lækre ting; grønt ikke-kenjan læder halsbånd til andy, bløde bolde m snor til tøserne, guffer, vand skål til bilen i ny model, træk sele (som andy godt kan gå spor i ). Bagefter shoppe turen var vi inviteret til askely for at spise middag som blev til en 3 retters helt fantastisk mad igen fra Jespers hånd.

Lørdag var Miriam, pha og jeg i Hvalsø for at se dm i agility for hold (og hvad ingen boder til dm ? Hmrf ! Fik hilst på en del som jeg kender - og nogle jeg har fulgt på deres blog og lignende - ganske hyggeligt og spændende at se hvordan banen blev løbet forskelligt og alligevel ens i forhold til størrelse.

Lørdag aften var vi til rem koncert i parken - ankom 1 time før rem skulle på og sørme om vi ikke fik p 2 min gang fra parken - fed fed koncert - god lyd der hvor vi stod midt på gulvet. En blanding af det nye samt helt gamle. Hvor var 'leaving new york' ? Men nr som "fire" var med ... Rigtig fed oplevelse.

Søndag var jeg en tur i tivoli m Bellis og Dooley- i vores aussie out fit ;-) blev sammen m John m Amalie næsten nr 2 i konkurrencen om bedste out fit i forhold til race.

Jens havde lagt spor til alle hundene da jeg kom hjem,det var lækkert, og nåede at træne lidt slalom m Bellis. tak til alle som var m til at gøre det til en god weekend. Slut for dagens opdatering - er nået på arbejde ;-)

Ingen kommentarer: