onsdag den 10. september 2008

Livets gang...

ser ud til at vi skal i biffen og se ARN 2 næste fredag sammen med en udvidet kreds af hundetosserne.. YIPPEEEE :-)

Tillykke til Sanne Ammitzbøll fra Vejle (læs hendes humoristiske blog her: http://agilitytraening.spaces.live.com/) som sammen med hendes venner fra Vejle vandt DM i lille størrelse for hold :-) Har fulgt lidt med på Sanne's blog og læst om indlæring af div. forhindring på en super god fortælle måde - og da Pha snart skal på kursus hos Sanne, har jeg jo været misunderlig på Pha. Fik hilst på Sanne til DM ..og det var jo ganske fornøjeligt.. ved dog ikke hvor fornøjelligt at kurserne hos Sanne er; der blir jo talt LIIIIGE ud af posen.. *stort grin* spøg til side, så virker det som om at det vil være super at være på kursus. Desværre er alle hendes fredag eftermiddags kurser udsolgt - og selvom jeg er racer pige, så får jeg nok svært ved at nå fra Roskilde over Ubby til Hedensted på 2 timer.... and don't dare me !

Underviste i rally i går, hvor Pha var med som gæst - gad vide om hun også synes at jeg var "psyko" træner ?!? Sjovt havde vi det i alle fald - inkl. pivedyr mv. (jeg skal prøve at glemme dem til næste træning, hvor vi jo snart skal til at træne endnu mere seriøst pga. snarlig konkurrence). Og så taler vi ikke om den træner, som letsindigt har tilmeldt 3 hunde til begynder og en til viderekomne.... nå men det skal nok blive en sjov dag i Roskilde lørdag den 20.9 ! Vi glæder os til at være med- og at Stig/Søren kommer for at se på.

Skal til AG træning i aften og forhåbentlig lige nå at hilse på den nye danmarksmester for små hunde - Susanne - det er bare SÅ smukt at se hende løbe på en rolig og afbalanceret måde. Jeg har jo dristet mig til at melde os til en konkurrence 5. oktober, så vi må hellere prøve at være klar !

Ingen kommentarer: