onsdag den 2. juli 2008

Stockholm here I come....

Så er det ved at være tiden til at turen mod Stockholm starter... lige om lidt kører Jens mig til Johanna og så starter den godt 800 km lange tur derop.

I morgen tidlig torsdag skulle vi gerne være ved hallen i god tid, så Johanna kan få tjekket ind til freestyle / dogdancing konkurrence - og jeg skal dalre rundt - tage billeder med mit nye objektiv Sigma 18-50mm F2.8 som jeg håber er super god til indendørs billede - det tyde det på - og så har jeg fået det til en okay pris i forhold til hvad man kan købe det til for på nettet ;-) yippii...

God vind til Bufas aka Holgerd m sin(e) Appenzeller som skal på torsdag- håber at kunne nå forbi og sige hej.

Fredag er store kelpiedag...64 styks... det glæder jeg mig til.

Lørdag er der aktivitetsdag m kelpierne i en park i stockholm - og inden skal jeg lige nå at se Johanna- Anja og Sofie (forhåbentlig alle 3 dage).

Lørdag aften flyver jeg hjem, så Johanna kører selv hjem søndag --forhåbentlig efter finalen.

Håber at kunne bringe løbende kommentarer fra udstillingen - inkl. freestyle - lydighed osv. her på bloggen

Au revior... here we go...............

Ingen kommentarer: