onsdag den 27. maj 2009

Lidt nye foto

Har været rundt til lidt forskelligt - herunder været dommer til Hedelandsridtet, hvor jeg også nåede at tage en række foto på dagen.

I sidste weekend var jeg et smut forbi Bordercollieklubbens Dogdancingkonkurrence i Sorø/Pedersborg - nåede desværre ikke alle, men tag et kig ;-)

I påsken var jeg med Lotte & Johnny til Vedemar Ridtet, hvor Lotte gennemførte 85 km i flot stil i super lækkert terræn ;-) - her lidt indtryk fra dagen ;-)

Tiden går ellers med at passe Bellis og Dooley - gården her i Ubby samt få sat skik på vores hus i Tersløse efter at vores lejere lige pludselig stak af 30. april....
så hvis du kender nogen som søger hus v Dianalund på godt og vel 170 kvm med stor have til - mulighed for at holde hund, ja så sig gerne til ;-)

Arbejdet er spændende med mange nye opgaver - og så er jeg startet på coach uddannelse via Danmarks Forvaltningshøjskole - kurset bliver afholdt på Villa Fjordhøj i Skælskør; sikke et super sted ;-) der glæder jeg mig til at komme tilbage i juli - august - oktober - december og februar.

Næste dommeropgave er Albertslund Ridtet i Pinsen, Skærbæk 6. juni - Slagelse 27. juni - og så kommer der flere i efteråret ;-) Jubii ... elsker at være ude.
Har oz fået mulighed for at starte som candidate jugde indenfor distanceridning (international dommer) - super spændende kursus jeg var på i København i april måned. Håber på at kunne tage til Sverige næste år som candidate jugde ;-)

Ingen kommentarer: