fredag den 1. august 2008

What a week !!!

Som om at det ikke var varmt nok i vejret, så kan man da blive helt svedt over hvad vi har nået i denne uge ;-)

Mandag var jo store flyttedag fra Tersløse til Ubby, hvor vi havde engageret et flyttefirma, som selvom de kom m en stor bil IKKE kunne have alle vores ting hmmm - og nej jeg smider IKKE nogen af mine bøger ud (næsten....) Efter 3,5 timer havde de fået pakket, hvad de kunne have med, så afsted mod Ubby. Selvom jeg kørte godt 10 min efter dem, da jeg liiiiige sku ha de sidste ting PROPPET ind i Toyotaen + 4 hunde + trailer med havetraktor på, så nåede jeg til huset i Ubby før flyttemændene !! HMMM de havde vist været ude på en ret stor omvej --noget med at det var den korteste ... eller noget.. nå men de kom da frem :-)

Vi havde engageret en rengøringsdame til hovedrengøring i begge huse - som startede med Ubby mandag formiddag, hun blev vist stresset af at vi allerede kom ved middagstid. Men hun fik det klaret til ug - skønt ikke at skulle tænke på det - og iæsr ikke at skulle til Tersløse og gøre det hovedrent.

Gik igang m at pakke køkkenet ud imens flyttefolkene gjorde hvad de nu skulle ! Eller hvad man nu kan kalde det som de gjorde. Der kom hele tiden nye forsyninger af kasser til køkkenet, så var bare om at fortsætte.

Tingene på 1. salen kom også op - efter en del ballade, og jeg måtte få Jens til at ringe til flyttefirmaets chef for at hun kunne forklare sine ansatte, hvilken aftale vi havde.. hmrf ! De flyttede så alt for meget ovenpå... men nåede da at få en gæstesengen reddet fra at ende sine dage på 1. salen - og komme den på plads i gæsteværelset !

Efter 9,5 lange timer med flyttemænd tog de hjem... men ikke den nærmeste vej .. nå men de fik da flyttet tingene fra Tersløse til Ubby - at læse mærkaterne lykkedes ikke rigtig for dem heller ! 1. sals kasser stod i stuen, staldkasserne på gæsteværelset.....

Køkkenet var næsten på plads, da vi fik besøg af to driftige unge mænd, som sammen med Jens sørgede for at sprede sandet på træningsbanen, mens jeg lavede mad.. ja fald nu ikke ned af stolen, men jeg lavede faktisk et helt måltid mad til 4 personer. Tak for hjælpen !

Ingen kommentarer: