lørdag den 29. december 2007

Dogdancing i DK - udvikling

Forleden var vi nogle stykker, som sad og så dogdancing på VHS og DVS (hvor er det bare super DVD'er som Stig laver - tjek http://www.abertil/ ud - dvd'erne gør det meget nemmere at bladre, hvis man gerne vil se et bestemt program).

Vi så både fra UK og DK - gammelt som nyt. Og hvor er der i DK dog sket en kæmpe udvikling fra den første konkurrence i oktober 2005 og så til nu. Vi talte om hvad vi havde syntes var WAUW i 2005 - havde flyttet sig MEGET siden da - heldigvis på en positiv måde :-) Det var super lærerigt at se alle de forskellige programmer, som vi nåede at se. Tak for en god aften.

Her lidt videoklip som jeg har fundet ude på nettet om dogdancing;
Emmy's optræden i Go'aften Danmark fra 2006 (Tak til Mugge for at lægge klippet ud):

">


Emmy har lagt lidt videoer ud af lidt træning her fra december - og I skal altså ikke snydes for Hazy's træning - hun er altså bare en super cool hund (det var hende jeg fik lov til at låne til et kursus, da min egen lå syg med kennel hoste);


Lidt underholdning fra Holland - en compilation fra Zwolle 2007 - læg mærke til musikken (mit og Carina's 6+ nuværende nr.):

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Iben
JA det var en kanon dag, med lidt træning og en masse DVD'er, og billige grin når man ser sig selv - dog alle med fremgang at spore siden 2005....

tak for nogle hyggelige træningsdage imellem jul og nytår samt enhyggelig nytårsaften med hundetosserne
/Hy

Anonym sagde ...

Hazy er den bedste :-D
Tak for en hyggelig DVD aften - vi må snart gøre det igen... Jeg skal bare liiiiige hjem fra Oz og UK først.